sâmbătă

Clasici in viata ;))

Ies din casa in graba, pe scari punandu-mi caciula pe cap. Imi fac rotocol fularul in jurul gatului. Un pistrui de pe nas, zgribulindu-se la atingerea de gheata a intepatoarei ape reci, ma anunta ca va incepe sa ninga. Ma grabesc sa prind tramvaiul. In tramvai e mai frig decat afara. Manele la telefon fac din tramvai un camp audio-electric in miscare. Cobor. Primesc un bulgare in fata de la colegii binevoitori. Trec orele de curs, in pauza batandu-ne cu zapada....la sport chiulim si ne ducem la patinoar. Se intuneca. Ma culc...maine e o noua zi de iarna.
Monotonia iernii e intrerupta insa de verdele care razbeste pe ici pe colo, pe sub zapada. A venit primavara!!!!
Ies din casa, tot in graba, tot fara caciula pe cap, dar de aceasta data imi scot caciula dupa primii trei pasi; doar nu o sa ma opun insistentelor soarelui de a imi da un sarut in crestetul capului...Pistruii de pe nas se bucura; tandretea dintre soare si pielea mea cea alba le va aduce noi fratiori, ce vor imparti cu vechii „locuitori” fata mea. Ma grabesc sa prind tramvaiul, a carui prezenta o voi simti inainte sa il vad; calatorii rafinati ce asculta „clasici in viata” (Salam, Parizer si toata gashka de mezeluri made in The Rromi Ferentari Headquarters.) au grija de asta. In statie nu mai vad ambalaje de Nurofen, Coldrex, pachete de servetele sau cameramani care filmeaza o noua reclama pentru un medicament anti-raceala. Vad o doamna mai plinuta, cu par brunet impletit, vanzand ghiocei. Ce supriza! Cumpar Ghiocei pentru toti prietenii mei. Da, Ghioceii....sunt mult prea importanti pentru a le scrie numele cu litere mici. Urc in tramvai, suport acorduri de sintetizator, cobor. In fata scolii....biciclete!!! Carevasazica, deja vin oamenii cu „bicla” la scoala!!!! Intru la ore, in pauze delectandu-ma cu o carte cu pagini ingalbenite. Ultima ora: sport. Chiulim. Mergem in parc J Ne intoarcem seara tarziu dupa ce am facut schimb de biciclete, am argumentat apartenenta la gen a Baltagului si dupa ce am desenat inca 10 pagini in caietul de schite. Ajung acasa franta. Ma culc....maine e a doua zi de primavara.

6 comentarii:

Anonim spunea...

Sa fiu sincera, mie imi plac "clasicii tai"! =)) Era o gluma, normal. Din pacate, toata povestea cu soarele va trebui sa mai astepte. Pentru cunoscatori avem vant, vant si iarasi vant.

Anonim spunea...

oo da.my good old kewi



cinei think pink?oricum
pe strada mea nu e lumina si cand vin vantu face tot felu de zgomote si ami e si un caine mic si alb kre iti trece prin fata cand nu te astepti..ce mai,o aventura

f misto textul tau,i love it,si keep it goin.

ps:nu uita de ce team rugat:))
poate pana al sfarsitul anului...o s aluam raceala unul de la altul:D

miru be spunea...

mi-a placut umorul fin,sau poate era o nuanta de ironie aproape inperceptibila;) si faptul ca ai introdus primavara prin 'verde'.
hmm...in mod normal as fi adaugat si eu cateva cuvinte despre primavara,insa mie nu mi-a adus prea multe lucruri frumoasa acest anotimp,ci din contra;sunt "contaminata" cu astenia molesitore ,care ma prost-dispune.

Kewi Tick spunea...

multumesc :D
si io am fost doborata de astenie saptamanile trecute, dar nu m-a facut k.o. pentru ca aqm sunt iarasi in forma..inspirata, cu dorinta de a scrie si cu borderii plini de iubire pentru aleile din parc, inundate de verde...
am o singura dilema/suparare...copacul meu nu a inverzit anul acesta...mi-e fff teama ca s-a uscat si ca pentru prima data in atatia ani [e ditamai copacul...are pe putin 50 de ani :X:X] nu o sa inverzeasca...tocmai copacul meu :((

Anonim spunea...

Baaah :X

Ai scris asta de ziua mea :x


F mijto ceea c ai postat ;)


Originala as alwayz :)

Te pup si sa stii k esti din partea casei :> :*

Anonim spunea...

Mai , am o o lauda buna si o lauda mai putin buna.Sa incep cu aia rea, ca sa o dregem cu cea buna.partea rea e ca chiuliti cam mult, adica de 2 ori in 2 zile, parca nu da bine..cel putin in cazul tau.
Partea buna e ca mi.a placut rezumatul zilei de primavara, chiar foarte mult pot sa spun, ai vazut in verde toata ziua, si asta e ceva din cale afara de bun, induiosator pot sa spun.E minunat sa fii copil 8->
Felicitari inca odata si ne vedem in parc sa cantam >:d<
Scuze ca nu am mai comentat ceva de al tau, da tipul asta ma omoara