sâmbătă

COMODA CU ENTITĂŢI GENETICE GÂNDITOARE

mi-e milă că trebuie să mă cataloghezi instant;

cât eu îmi fac nescafe frappe

3 în 1 la pliculeţ de 5 bani

tu ma bagi într-un sertar

din care nu mă mai pot scoate

nici mama, nici tata,

nici intelectul meu.


mă pui pe fundul unui astfel de paralelipiped

din motive ce ne sunt

necunoscute

amândurora

pentru că sunt inexistente.

da, mulţimea vidă!


iar eu îmi tot prepar nescafe

frappe cu aceeaşi conştiinciozitate

ca la început.

Un comentariu:

Anonim spunea...

salut sunt mihai sunt membru la campania spune nu drogurilor vreau ca sa ajuti si tu aceasta campanie daca vrei www.spunenudrogurilor.com este o campanie non profit si o sa oferim mult ajutor la cei care au nevoie lasa un comentariu daca sustii aceasta campanie sa te sustinem si noi multumesc