marți

oglinda perfectă

suntem oglinda perfectă.
îţi zvâcneşte membrul stâng;
o mişcare spasmotică îl scutură şi pe al meu.
suntem dansul ce nu se poate dansa.
tu. eu. plus un egal...?
sunt umbra identică materiei luminate.
sunt mimul făr’ de cusur.
totul, la o singură rugăminte a ta.
acum, rugămintea este a mea.
dezleagă firul ce ruga ta, tu, sânge din care am eu sânge, l-a întins între tine şi mine.
legătura în plus. în surplus.
oglinda imită, nu naşte nimic nou, decât o imagine denaturată a realităţii.
tangoul se dansează prin completare şi nu imitare.

fii mulaj la sculptura mea.
fii rază şi Π la cercul meu.
fii numărul meu de aur.
dar dă-mi mie libertatea să fiu altceva. altcineva...
...decât tine!

5 comentarii:

Grațiela spunea...

sweet ;;) imi place stilul tau de... poezie! :>

Catalin Haldan spunea...

iti ador aptitudinile tale in a creea poezii

Anonim spunea...

multumesc, gratiela :)
multumesc, catalin :)
mai ales pt efortul de a citi poezia...daramite sa va mai exrpimati si opinia ;))

Rain's whisper spunea...

ador poezia asta...ai un stil aparte...acest lucru te face originala si te deosebeste de ,,oglinda"...in felul asta esti ,,altcineva">:D<

Anonim spunea...

blog relativ nou dar foarte promitator si dens de mesaje. iti admir originalitatea. in special poezioara asta e ... deosebita ;)