joi

titles are boring :| continutu conteaza :))

Ma cheama Kewi. Bineinteles, nu acesta este numele meu adevarat, dar acesta mi se potriveste. Nu ca numele meu real nu mi s-ar potrivi, doar ca nu ma defineste...Cum care-i diferenta? E inca una mare de tot! „Potrivit” e ceva care „se asorteaza” persoanei respective; spre exemplu, o pereche de cercei. Doar n-ai auzit pe nimeni zicand despre niste cercei ca ii definesc, nu? Pe omul cu cerceii, poate, il defienste distractia. Adica, atunci cand spui cuvantul :distractie”, imediat te gandesti la el. Asa e si cazul meu! Cand spui Kewi, in mintea ta deja a aparut imaginea mea.
De ce am inceput simplu, cu numele meu? Dupa cum am zis, la pronuntarea acestui nume, deja te gandesti la mine. Nu, nu trebuie sa ma fi cunsocut inainte ca sa se intample acest lucru...De aceea imi place mie asa de mult „Kewi”. Isi face efectul tot timpul. Asa ca nu va mai trebui sa ma descriu. Pana ai ajuns aici, deja stii cum arat. Si daca vreodata ai sa uiti, e de ajuns sa scoti patru sunete: KEWI.

Niciun comentariu: